Budějovický dopravní podnik uzavře dvě zákaznická centra. Zaměří se na online služby - Jižní Čechy Teď!
Budějovický dopravní podnik uzavře dvě zákaznická centra. Zaměří se na online služby - Jižní Čechy Teď!
10. 1. 2023 16:34

Budějovický dopravní podnik uzavře dvě zákaznická centra. Zaměří se na online služby

ČESKÉ BUDĚJOVICE – Na konci ledna uzavře Dopravní podnik města České Budějovice (DPMCB) dvě kontaktní místa svého zákaznického centra. Předprodejní kancelář v ulici Jana Opletala na sídlišti Šumava budou mít zákazníci k dispozici do pátku 27. ledna, kancelář v IGY Centru pak poslední klienty obslouží v neděli 29. ledna.




Dopravní podnik postupně přechází na online služby, zákazníci ale nadále mohou využít i další tři kontaktní místa včetně turistického centra na náměstí.

„Předplatní i jednotlivé jízdenky nebo jízdenky do sítě JIKORD potom cestující zakoupí v předprodejní kanceláři v obchodním centru Mercury, ve které zákazníkům rádi poradíme i s parkovacími oprávněními. Úhradu přirážek mohou nadále provést v pobočce zákaznického centra v areálu dopravního podniku na Novohradské ulici,“ zmínila mluvčí Dopravního podniku města České Budějovice Barbora Fišer.

Všechny služby jsou dostupné bez nutnosti osobní návštěvy zákaznického centra. Jednotlivé jízdenky mohou cestující zakoupit ve stále nejoblíbenějších automatech, už rok také kartou přímo ve vozech, případně prostřednictvím SMS nebo aplikace Sejf.

„Zatím jsme nezaznamenali negativní reakce na to, že část zákaznických center zrušíme. Cestující spíše reagovali na informaci, že tiskárna cenin nám už nebude dodávat papírové jízdenky. Teď je tedy doprodáváme v zákaznických centrech. Pokud jde o pohyb zákazníků, tak Mercury centrum, které zůstává jako nejzásadnější, ať už jde o kupóny nebo parkování, zůstává všem k dispozici,“ dodala mluvčí.

Stále ještě ale existuje mnoho cestujících, kteří chtějí využít papírové jízdenky. „Snažíme se ale o větší online propojení. I ve vozech se dají koupit virtuální jízdenky, které se během uplynulého roku staly velmi oblíbenými. Jsme tam už nad polovinou prodejů v automatech na papírové jízdenky. Ty virtuální opravdu vystřelily a zastínily všechny ostatní typy,“ poznamenala Barbora Fišer.

Diskuse k článku

Pro přidávání komentářů je nutné se přihlásit / registrovat.