Cestující kritizovala zrušení prodeje papírových místenek. Dopravce reaguje

Žena, která svou zkušenost redakci popsala, říká, že není sama, koho změna zaskočila. I když je možné si místenku koupit přes internet, autobusem jezdí řada lidí, kteří novým technologiím neholdují nebo nemají možnost si místenku na dálku rezervovat. Žena také popisuje, že dostala doporučení, aby si papírovou místenku koupila ve strakonické cestovní kanceláři, která tuto službu může také zajistit. Jenže ani tato varianta podle ní nebyla dokonalá. V cestovní kanceláři prý narazila na pár, který si zrovna vybíral dovolenou, takže musela dlouho čekat, než na ni přijde řada.
„Při změně dopravce na Strakonicku toto vnímám jako zhoršení kvality služeb. Myslím si, že v okresním městě velikosti Strakonic by neměl být problém zajistit prodej papírových místenek, protože ne každý si může nebo umí koupit lístek přes internet,“ dodává žena a říká, že ani na takové cestující by dopravci neměli zapomínat.
Zdá se, že připomínka cestující padla na úrodnou půdu. Generální ředitel ČSAD Autobusy České Budějovice Vladimír Homola na dotaz redakce řekl, že na zavedení služby ve Strakonicích už se pracuje. Zároveň ale popisuje, že zájem o takový nákup rezervací není velký. „Obecně se dnes místenky už většinou nakupují přes mobilní aplikace. Dává to smysl, protože místenku si kupujete většinou s předstihem v době, kdy si nějakou cestu plánujete,“ popisuje ředitel Homola.
Tématu se blíže věnuje aktuální vydání Týdeníku Strakonicko.
Diskuse k článku