Kdy a kam

  • Zastavení v čase

    středa 20.2 16:30 - Strakonice, Šmidingerova knihovna, Pobočka za parkem

    Krátké setkání, ztišení, verše Edgar Allan Poe, poetická próza John Steinbeck.

  • Pjér la Šéz a Jindřich Jašík

    středa 20.2 18:00 - Písek, Divadlo pod čarou

    Beseda na téma: nemoc vs. duševní moc.

Zobrazit všechny události
 
 
 
 

Miss čtenářů Jižní Čechy TEĎ

Která soutěžící se vám líbí nejvíce?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Letos půjde na propagaci Milevska přes půl milionu korun

Ilustrační foto.  , Autor: Libuše Kolářová - Jižní Čechy Teď

Ilustrační foto.     Autor: Libuše Kolářová - Jižní Čechy Teď

MILEVSKO - Radní města schválili plán propagačních aktivit, které mají přispět k věhlasu Milevska. Celkem na ně město letos plánuje vynaložit 560 000 korun, s nimiž už se počítá v rozpočtu na rok 2019. Dohromady 62 000 korun je vyčleněno na prezentaci města na veletrzích cestovního ruchu - na Regiontour v Brně 30 000, na Holiday World v Praze 20 000 a na veletrh Travelcon v Českých Budějovicích 12 000 korun.

 

Dalších 10 000 korun má stát prezentace Milevska na Toulava festu v Táboře. Milevsko se chce představit také v Obrazovém atlasu regionů Klubu českých turistů a to má stát 8000 korun. Propagační kampaň na letošní Milevské maškary, které připadají na 1. a 2. března, počítá s náklady za 80 000 korun. Dalších 30 000 je vyčleněno na výrobu webových stránek Muzea milevských maškar. Na prezentaci v tisku bez bližšího určení má město rezervu 20 000 korun a na jarní setkání motorkářů se v této položce počítá s 16 000 korunami.

Město také vydá propagační leták o ubytovacích a stravovacích možnostech v regionu Milevsko, který má stát 12 000 korun a na webu Milevskem chce za 8000 korun připravit rubriku s videotrasami. Velká suma je vyhrazena na aktualizaci a dotisk propagačních letáků - celkem 150 000 korun. Fotografování pro účely propagace města má stát 32 000 a nástěnný kalendář 50 000 korun. Celková částka 560 000 obsahuje ještě rezervu 82 000 na nahodilé projekty.

Diskuse k článku - 5 příspěvků
 

Další zprávy z regionu

 
 

Diskuse ke článku

Zbývá znaků: 1200
 
  • čtenář 

    Reagovat

     

    A kde jsou peníze pro Milevské noviny?
    Loni dal Radosta s radou 70 a DK 60tisíc a z čeho tedy?
    Reklama má být také propagace, že?
    No, doufám, že letos taky něco dají na podporu nejčtenějšího týdeníku.
    Kdo by nám říkal pravdu.

    Vloženo 13.2.2019 18:25:20

  • Marie 

    Reagovat

     

    Zjišťoval jste si někdy, kolik lidí se řídí podle internetu? Jen mladí a střední věk. Peníze dnes ale mají hlavně ti starší a hledají zábavu.

    Vloženo 13.2.2019 16:05:29

    • anonymní čtenář 

      Reagovat

       

      A jo, tak cílovou skupinu bychom měli. Teď ještě, jak z ní ty peníze vylákat, aby propagace dávala i ekonomický smysl.

      Vloženo 13.2.2019 17:34:37

  • anonymní čtenář 

    Reagovat

     

    Chybí:
    - typická cílová skupina (výjimka: motorkáři)
    - produkt (výjimka: maškary, 1 den v roce)
    - infrastruktura (hotely, gastronomie, pivo, cyklostezky, kempy, přehrada s čistou vodou)
    - doprava mimo pracovní dny
    Takže na to, že není co a komu prezentovat, jde o luxusní částku. Navíc v době internetové, kdy si každý najde, co sám potřebuje, by stačilo koncentrovat se jen na web.

    Vloženo 13.2.2019 15:43:50

  • anonymní čtenář 

    Reagovat

     

    Co budou propagovat?

    Vloženo 13.2.2019 12:21:36

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace