banner3
Jižní Čechy TEĎ - nejrychlejší zprávy z regionů
 
 
 

Kdy a kam

  • Život v právu

    středa 18.9 10:00 - Písek, Senior Point - klubovna DFŠ

    Cyklus přednášek s Mgr. Jaroslavem Hávou - dlouholetým soudcem Okresního soudu v Písku.

  • Drahá legrace

    středa 18.9 19:00 - Písek, Divadlo Fráni Šrámka

    Divadelní představení.

Zobrazit všechny události
 

Letošní ceny Spokojený zákazník dostalo 21 podnikatelů z kraje

ČESKÉ BUDĚJOVICE - Celkem 21 nejférovějších podnikatelů regionu v pondělí obdrželo z rukou hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimoly titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2016. Tuto cenu uděluje Sdružení českých spotřebitelů podnikatelům, které vybrala odborná porota nejen na základě vzorného plnění všech závazných předpisů, ale i s přihlédnutím k pověsti firmy mezi zákazníky z řad spotřebitelů i místní a podnikatelské samosprávy. Ocenění podnikatelé se stávají držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let. Osvědčení potvrzuje, že firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Akci, která se koná již po patnácté, poskytl potřebné zázemí i finanční záštitu Jihočeský kraj.

 

 

Nominované firmy hodnotí odborná komise pro ochranu spotřebitele v kraji. Přihlíží mimo jiné k tomu, jakou má firma image mezi spotřebiteli a posuzuje například odbornou úroveň prodejce, poskytování informací spotřebitelům nebo zajištění odborného servisu.

Vysokou profesionalitu, odbornou úroveň i trpělivost vítězných podnikatelů ocenila také předsedkyně komise a náměstkyně hejtmana Ivana Stráská. „Děkujeme za trpělivost s námi, jako zákazníky, kteří mnohdy nejsme úplně příjemní a jen vaše komunikační schopnosti a um mnohdy přispějí k oboustranné spokojenosti," sdělila Ivana Stráská, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku před patnácti lety.

Komise letos vybírala vítěze z 39 podnikatelů, které letos spokojení zákazníci na cenu navrhli.

Cenu Spokojený zákazník uděluje kromě Jihočeského kraje také kraj Moravskoslezský, Ústecký, Jihomoravský a Královéhradecký.

 

Kdo cenu Spokojený zákazník získal?

 

- Jaroslav Štědroňský, Blatná, od roku 1995 prodává vodoinstalační materiál

- Jana Bláhová, Hajany na Blatensku, od roku 1992 výroba a čištění péřových výrobků

- Jana Duchková, v Třeboni od roku 2006 provozuje optiku

- Pivovar Popelín

- Petr Vysoudil z Třeboně, stavební práce

- Řeznictví U Krajánků v Kaplici

- ACOND Milevsko, výrobce tepelných čerpadel

- SRBA Tábor, jídelny a cateringové služby

- B-STORES, restaurace v Písku

- Jitka Pavlátová, jídelna Natural Písek

- Ema Kondrysková, Penzion Calla Horní Vltavice

- DELNET CZ České Budějovice, montáž, orpavy a revize elektrozařízení

- VRBKA střechy Písek, pokrývačství, tesařství a klempířství

- Karamelový sen Český Krumlov, výroba karamelu

- Romana Šlejmarová, Český Krumlov, holičství a kadeřnictví

- David Pejša, jídelna Lidovka, Milevsko

- Ivan Švehla, Řeznictví a uzenářství Vacov

- Zdeněk Blažek, Tábor, zákaznický potisk, firma s 25 letou tradicí

- Michaela Jounová, Strakonice, kosmetické služby od roku 2000

- Zdeňka Bromová, Týn nad Vltavou, prodej spojovacího materiálu

- Peří Mareš, Milevsko, čistírna peří, výroba polštářů a přikrývek

 

Diskuse k článku - 4 příspěvky
 

Další zprávy z regionu

 
 

Diskuse ke článku

Zbývá znaků: 1200
 
  • anonymní čtenář 

    Reagovat

     

    ACOND?? To snad NEEE!!

    Vloženo 29.9.2016 22:00:16

  • gába 

    Reagovat

     

    Opravdu SRBA Tábor? To se divím. Špatná kvalita a malé porce. To se tam navrhl sám? Asi ano.

    Vloženo 29.9.2016 17:53:35

  • anonymní čtenář 

    Reagovat

     

    Oni to opravdu navrhují zákazníci? A kde máte jistotu, že se nenavrhne podnikatel sám pod smyšleným jménem, nebo to za něj udělá příbuzný. Tyhle ceny jsou vždy podvod.
    A zde se jedná o firmy, o kterých vesměs nikdo neví. Chtěly se jen zviditelnit. To je můj názor.
    Třeba ten Karamelový sen z Krumlova...

    Vloženo 29.9.2016 12:18:26

  • Zoch J. 

    Reagovat

     

    Je dobře, že jsou zveřejněni podnikatelé kteří jsou oblíbeni u zákazníků. Myslím si, že to může být i impulzem pro další podnikatele, aby se snažili získat si svým přístupem nás zákazníky. Jen tak dál.

    Vloženo 29.9.2016 10:41:20

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace