Jižní Čechy TEĎ - nejrychlejší zprávy z regionů
 
 
 

Kdy a kam

  • Matěj Rak

    neděle 19.5 19:00 - Blatná, Kavárna Železářství U Šulců

    Koncert.

  • Seminář argentinského tanga

    neděle 19.5 18:00 - Strakonice, Čajovna Pod Stolem

Zobrazit všechny události
 

Kolem Tábora i Veselí dál bez dálniční známky

Ilustrační foto.  , Autor: Ministerstvo dopravy ČR

Ilustrační foto.     Autor: Ministerstvo dopravy ČR

AKTUALIZOVÁNO - 9.1.2019 17:32

TÁBORSKO - Úseky dálnice D3 zůstávají na obchvatu Tábora i Veselí nad Lužnicí i pro rok 2019 nezpoplatněny. Ministerstvo dopravy označuje ve své vyhlášce za zpoplatněné úseky D3 od Mezna na okraj Tábora - Čekanic a poté od jižního okraje Tábora - Měšic na okraj Veselí nad Lužnicí. Obchvat Veselí od exitu 104 na severu až po exit 107 na jihu Veselí se rovněž může i v roce 2019 užívat bez dálniční známky.

 

Pro Veselí nad Lužnicí to znamená dobrou zprávu. Řidiči se nebudou vyhýbat dálnici průjezdem přes město. Měsíční a roční dálniční známky 2018 mají platnost do konce ledna nového roku.

Diskuse k článku - 8 příspěvků
 

Další zprávy z regionu

 
 

Diskuse ke článku

Zbývá znaků: 1200
 
  • Modla všech jednodušších 

    Reagovat

     

    D3. Nejméně vytížená dálnice EU, proto ten logický nezájem. Navíc do ČB staví R4, tam je to jiné. Těším se, až D3 dotáhnou k D1. Ze zácpy v ČB dojedete do zácpy u Phy - už nyní. Dálnice jen zrychlí přesun mezi štau. A mezilehlá města? Vzhledem k tomu, že kraj zdecimoval regionální železnici, jedinou alternativní variantu vůči silnici, tak třeba v Tá blbě parkujete rovněž už nyní. Je to kocourkov, na jedné straně hloupé a papalášsky přezíravé zničení fungujícího sytému osobních vlaků a modlení se ke "všespásné" D3 na straně druhé.

    Vloženo 9.1.2019 19:29:56

    • Karel 

      Reagovat

       

      Už je to tady zase. Jednoduchost....
      Jednoduchý jsou akorát omezenci tvého typu, kteří si nedokáží představit jak fungující a LACINOU železnici, tak fungující, kvalitní a propojenou dálniční síť! Stejně, jako jinde v Evropě. Osobně využívám o dovolené v zahraničí jak dálnice, tak velmi rád vlak - k maximální spokojenosti.
      D3 není "všespásná", nikdo to tady kromě tebe furt dokola netvrdí! Prostě kvalitní dálnice a železnice je ve vyspělém světě standart! To, co je u nás je parodie. Nic víc, nic méně. Pořád se tady snažíš obhajovat ten šlendrián...

      Vloženo 9.1.2019 20:06:44

      • Moc hezky napdáno. Zatímco u dálnice na prachy nekoukat, tak železnice musí být LACINÁ 

        Reagovat

         

        A jestli D3 dotáhnou k nulce, nebo někam jinam, to na situaci nic nemění - málokdo končí cíl cesty právě u "nulky", většina jede až do Matky Měst. Čili zácpy budou pořád a D tomu příliš nepomůže. Co uspoříš na ní, prostojíš u cíle cesty většiny motoristů, společně s nimi. Není to krásné potvrzení "bolševických" theorií? :-) Málokdo použije D3 třeba z Kaplice do Votic, tam to příliš nehrozí. Ale většinu, která spěchá spíše uspokojí alternativní doprava nezávislá na rozmarech oné "většiny". Kterou v JČ zničili a to dlouhodobě.

        Vloženo 10.1.2019 07:57:39

        • Karel 

          Reagovat

           

          1) Snaž se reagovat na odpovědí na příslušný příspěvek.
          2) První kolonka, pokud začneš psát příspěvek, se jmenuje „Vaše jméno/nick“ Ty se jmenuješ: „Moc hezky napdáno. Zatímco u dálnice na prachy nekoukat, tak železnice musí být LACINÁ“ ???
          3) O nákladech na výstavbu dálnice, či železnice zde nepadlo jediné slovo.
          4) Pokud mne, diskriminovanou menšinu (rozuměj pracující menšinu odkázanou na volný pracovní trh, tj bez nároku na jakoukoliv slevu) stojí jízdenka po železnici z Tábora do Prahy od cca 119 do 139 Kč, tak se mi ta jízda autem již ve dvou lidech prostě vyplatí! A to jsem v té Praze autem, i přes ten občas větší provoz, rychleji. To neznamená, že to nějak obhajuji, nebo že se tím chlubím. Jedná se pouze o vysvětlení pojmu laciná železnice. K tomu si ještě přičti časté výluky spojené s výstavbou nového koridoru a “modernizaci“ stávající tratě mezi Benešovem a Táborem. Je to pouhých 50 km a trvá to prakticky již 20 let!!
          Pořád nechápu, že nechápeš, že v civilizovaném světě je normální mít propojenou a funkční dálniční síť včetně kvalitní a odpovídající železnice.

          Vloženo 10.1.2019 09:45:21

    • anonymní čtenář 

      Reagovat

       

      Experte, dálnice D3 se nikdy nepotká, natož spojí s D1. Její ukončení, či začátek je z dálnice D0, kousek od Jesenice, gps zde: 49.9635311N, 14.4958658E

      Vloženo 9.1.2019 22:00:24

  • Petrr 

    Reagovat

     

    Dvě vesnice. Tam taky žijou lidi. Aby to byla pro tebe dálnice musí být u Prahy? Odkuď jsi? Tipuji nějaký pražský prase.

    Vloženo 9.1.2019 18:59:20

    • Karel 

      Reagovat

       

      Z jedné té jmenované vesnice. A tobě doporučuji opustit někdy ten dvorek, odkud jsi asi v životě nevytáhl paty a podívat se, jak vypadají dálnice v cizině. Projet třeba Evropu skrz na skrz a pak si tady můžeme něco říkat o prasatech :-)

      Vloženo 9.1.2019 19:13:44

  • Karel 

    Reagovat

     

    Dálnice D3 od nikudy nikam, bez jediného hajzlu na trase, spojující dvě vesnice: Tábor - České Budějovice. V podstatě taková okreska. Napojení na rakouskou dálnici, která bude co nevidět u našich hranic (takto má vypadat kvalitní dálnice včetně odpočívadel), v nedohlednu. Stejně jako propojení s Prahou. Hlavně, že nám soudruzi odpustili výpalné na těch pár metrech. Je to k pláči. Dobrou zprávu vidím zcela jinak.

    Vloženo 9.1.2019 17:20:01

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace