Jižní Čechy TEĎ - nejrychlejší zprávy z regionů
 
 
 

Kdy a kam

  • David Jan Žák - Návrat Krále Šumavy

    Úterý 19.11 19:00 - Volyně, Městské muzeum

    O legendárním šumavském převaděči.

  • Kavárnička

    Úterý 19.11 14:00 - Volyně, Pošumavská tržnice

    Posezení pro seniory.

Zobrazit všechny události
 

Vlak přejel v mlze pět jalovic. Trať Budějovice - Tábor pět hodin stála

VESELÍ NAD LUŽNICÍ - V neděli po páté hodině ráno vyjížděli policisté obvodního oddělení Veselí nad Lužnicí ke střetu stáda skotu s vlakem na železniční trati České Budějovice – Veselí nad Lužnicí, konktrétně mezi zastávkami Horusice a Veselí nad Lužnicí – zastávka. Na místě zjistili, že ve čtvrt na pět se dostalo do kolejiště několik jalovic z blízké zemědělské farmy a vzhledem k noční době a velmi husté mlze je nemohl strojvedoucí nákladní vlakové soupravy vidět a včas zareagovat.

 

Na místě bylo usmrceno pět kusů a další jalovici s těžkým zraněním musel přivolaný veterinární lékař uspat. V rámci šetření předali uvedení policisté, získané informace pracovníkům Drážní inspekce a Správy železničních a dopravních cest. Omezení provozu na trati trvalo do 10 hodin. Po tuto dobu byla pro cestující Českých drah zajištěna náhradní autobusová přeprava.

 

Diskuse k článku - 11 příspěvků
 

Další zprávy z regionu

 
 

Diskuse ke článku

Zbývá znaků: 1200
 
  • cestující tam a zpět 

    Reagovat

     

    Zášť z Vašeho textu přímo čiší a ne poprvé.

    Vloženo 11.11.2019 09:25:58

  • Co jsou nějaké jalovice 

    Reagovat

     

    Proti vedení JČ kraje? To na stejné trati, konkrétně v únoru 2014 zlikvidovalo skoro všechny osobní vlaky. A pokračují zdatně v modernizaci venkova rušením dopravní obsluhy - od tohoto prosince končí dalších 20 vlaků osobáků....

    Vloženo 11.11.2019 08:12:37

    • anonymní čtenář 

      Reagovat

       

      Ja bych zrusil vsechny, stejne jsou k nicemu, nikdo s nimi nejezdi...

      Vloženo 11.11.2019 09:49:13

      • Proč? 

        Reagovat

         

        Pojede li v tom vlaku do ČB pouhých 15 lidí (a to tam do hloupých redukcí jezdívalo pODStatně více), tak to znamená pro ČB - 15 aut, - 15 parkovacích míst, většina jízd aut do měst (88%) je s obsazením 1/5, t.j. jeden člověk. Zbylá 4 místa jsou prázdná a kvůli nim je ničeno životní prostředí, hlavně ve městech, bytní kvůli nim infrastruktura a likviduje se (na Jihu) doprava veřejná. Nad věcmi musíte přemýšlet, ne jenom papouškovat dojmy, zde navíc ještě někoho jiného. To že vy vlakem z nějakého důvodu nejedete přece neznamená, že jsou jiní, kteří jím jet chtějí. Nebuďte sobecký.

        Vloženo 11.11.2019 10:41:49

      • anonymní čtenář 

        Reagovat

         

        Sobci jako vy by chtěli celý svět jen pro sebe

        Vloženo 11.11.2019 11:10:31

        • Proč my a sobci?! 

          Reagovat

           

          Když si vy můžete vozit kdekoli zadky autem se všemi důsledky pro všechny, tak nám všem, kteří o bolševicky zbytnělý automobilismus z různých důvodů nestojíme, nějaký trouba od r. 2010 soustavně rozvrtává a k nepoužitelnosti ničí systém veřejné dopravy, tak nás nazýváte sobci? Nechceme celý svět pro sebe, ale obstojnou veřejnou dopravu (která zde navíc již skvěle fungovala!!), proč nás regionální vláda ustavičně okrádá o její dostupnost? Na Plzeňsku se tak neděje, Střední Čechy vůbec nezmiňuji - tamní veřejná je luxus pro Jihočecha zapovězený, alespoň dle jednání mocipánů.

          Vloženo 11.11.2019 13:04:53

          • Martina 

            Reagovat

             

            Tak to bolševici nám tady zaplevelili města autama? No to teda zírám. Já myslela, že za nich se stály fronty na škodovku! Divím se, že doba, kdy se jezdilo na kolech Eska a Favorit není vaším kýženým rájem...

            Vloženo 11.11.2019 17:24:43

          • Sam 

            Reagovat

             

            Mám dojem, že vůbec nesledujete, kdo komu odpovídá, že bezmyšlenkovitě házíte příspěvky (i když hodně pravdivé) k tomu, kdo je první na ráně

            Vloženo 11.11.2019 18:19:27

          • anonymní čtenář 

            Reagovat

             

            Ono srovnávat střední čechy a jižní čechy, co se týče obslužnosti, je fantasmagorie. Srředočechů je jak much, navíc každodenně nasává staisíce osob z okolních krajů, to se pak parádně provozuje veřejná doprava. Spoje vytížené, rentabilní. Ale to samé se o jihočeších říci nedá, protože je nás o něco více, než do mariáše a spoje jsou nevytížené, nerentabilní a logicky, nikdo za velké peníze vozit drahý vzduch nebude. Jedna a jedna jsou dvě, zatím jedtě jo. A ty vaše bludy, že by mělo jezdit moře a moře vlaků, směšné. Jezdí toliko, kolik je třeba. A skutečně, lidi jezdí více auty, protože musí, všude je daleko, spoje nejsou /ne proto, že je někdo ruší, ale protože nemají koho vozit/ a tak je to logické řešení. Pokud to někdo měl změnit, musí komplexně. Zvýši porodnost, zajistit dostatečné a levné bydlení, průmysl v místě, a když budou lidi, bude i slušná hustá veřejná doprava. Za současného stavu, nikoli.

            Vloženo 12.11.2019 08:00:48

            • Vození vzduchu 

              Reagovat

               

              Zajímavé, že třeba u letiště tato dogmata (hustota osídlení) jaksi neplatí. Leda že by jej nějak skrytě platilo NATO. A srovnávat obě oblasti zkrátka musím, neboť i JČ občan platí daně stejné jako jinde. Nikdo nechce moře a moře vlaků, chceme pouze za své daně to samé, co mají jinde v civilizovanějších koutech ČR. Jinak jste zde vymlaskl perfektně Žemličkovský postulát, na základě kterého k ničení veřejné dopravy docházelo. O jak hloupý sprask a výmysl jde se přesvědčujeme dnes a denně, města, cíle většiny cest tolik "výhodnějších" aut neabsorbují a dochází k dalšímu zdražování ind. dopravy za parkování, nemluvíc o ničení životního prostředí měšťáků. On pak i vlak, který na bolševických kolonách aut není závislý vypadá jinak a co zde vymýšlel protekční Jindřichohradečák před deseti roky neplatilo ani tehdy a nyní situace stále více graduje. Přišli na to jinde, v JČ také časem dostanou rozum.

              Vloženo 12.11.2019 08:38:34

              • anonymní čtenář 

                Reagovat

                 

                Ale u letiště platí, že když neletíte komerčním letadlem, neletíte ani svým letadlem, nemáte možnost volby. Sám nejsem schopen zhodnotit strategické plány, jejich využitelnost v praxi, časové ose a pod., ale obecně, nákladové letiště, resp. prostor pro cargo u letiště je a to fčíl frčí. Co nefrčí, je dálnice D3 od hranic kraje ku Praze (tam nemají modropupkáče od dob husitů rádi), tak dělají brikule. A to je největší problém dopravy v ose sever/jih.

                Vloženo 12.11.2019 12:21:01

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace