Na webovém formuláři Bezproudí zjistí zákazníci EG.D, proč jim nejde elektřina

Do jednoduchého formuláře zadají zákazníci EAN kód svého odběrného místa, který najdou na faktuře nebo jim stačí jen název ulice či obce a okamžitě zjistí aktuální stav dodávek elektrické energie. „Zákazníci na webu ihned zjistí, jestli se jedná o plánovanou odstávku, poruchu nebo kratší výpadek elektřiny a kdy dodávku pravděpodobně obnovíme. Plánované odstávky vidí až tři měsíce dopředu. U poruch zase zjistí aktuální stav prací na obnově dodávky elektřiny. Při výpadcích najdou na stránce i to, kolik procent dané obce je aktuálně bez proudu. To se může hodit pro zjištění, že o výpadku elektřiny už jako distributor víme a uživatel tak nemusí volat na nonstop linku. Sám si zkontroluje, že se nachází v zasažené oblasti a do Bezproudí mu v reálném čase doplňujeme další informace, jakmile se poruchu podaří zaevidovat a lokalizovat,“ vysvětluje Radka Nothart ze společnosti EG.D. U odstávek i poruch se lidé také dozvědí, v kolik hodin distributor předpokládá obnovení dodávky.
Energetici spustili funkci Bezproudí na svých webových stránkách letos v červnu. Do poloviny listopadu ji zákazníci využili ve více než 20 500 případech. Měsíčně si ji pak průměrně zobrazí přes dva tisíce unikátních návštěvníků. Bezproudí je dostupné i v podobě odkazu na responzivní web v rámci mobilní aplikace Distribuce, která je k dispozici pro operační systémy Apple iOS i Android a lze ji stáhnout z App Store nebo Google Play. Uživatelé ji poznají podle modré ikony EG.D.
Diskuse k článku