Budějovický dopravní podnik opět otevřel zákaznické centrum v Mercury. O osobní návštěvy je stále zájem

„Od čtvrtka v novém centru opět nabízíme služby všem zákazníkům, kteří upřednostňují osobní návštěvu. Samozřejmě se snažíme bezkontaktní a internetové služby udělat co nejpřívětivější, aby k nám zákazníci osobně až v takové míře nemuseli. Ale řadu klientů máme mezi seniory, kteří raději využívají možnost zastavit se na kontaktním místě, je to pro ně výhodnější. Ale zdaleka nejde jen o tuto skupinu lidí. Obecně je zájem o papírové jízdenky stále ještě velký,“ zmínila mluvčí Dopravního podniku města České Budějovice Barbora Fišer.
Kancelář v obchodním centru Mercury byla kvůli stěhování uzavřená od 30. června. „Posílili jsme tedy přes léto provoz předprodejního místa, které máme na radnici v turistickém informačním centru, aby kapacita tolik neležela na zaměstnancích magistrátu, kteří mají primárně na starosti informování turistů. Mířila tam totiž opravdu velká část našich zákazníků, kteří by jinak přišli do Mercury,“ dodala mluvčí s tím, že třetí kontaktní místo je v sídle DPMCB na Novohradské ulici.
Původní centrum v Mercury bylo umístěné uvnitř hned za hlavním vchodem. „Obchodní dům ale tato místa potřeboval pro komerčnější účely. Myslím, že by tam měla být lékárna. Nové prostory jsou pro nás kapacitně dostačující. Otevřeli jsme celkem čtyři přepážky, které jsme si mohli lépe přizpůsobit našim potřebám, které jsou v současné době jiné, než před lety, když kancelář vznikala,“ připomněla Barbora Fišer.
V zákaznickém centru si mohou lidé zakoupit tištěné časové předplatní i jednotlivé jízdenky na MHD. Ty je možné pořídit také v aplikaci dopravního podniku v elektronické podobě. Jednotlivé jízdenky je možné nejsnadněji zakoupit přímo ve vozech městské hromadné dopravy a zaplatit bezkontaktní platební kartou. Kontaktní místo slouží i pro osobní správu dlouhodobých parkovacích oprávnění a k zakoupení tu jsou i jízdenky pro Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje.
Diskuse k článku