Centrum kultury a vzdělávání Blatná změnilo identitu. Stala se z něj Plantáž




Proč došlo k rozhodnutí udělat takto radikální změnu? „Pro svou prezentaci Centrum kultury a vzdělávání Blatná používalo vizuální styl, který již neodpovídal potřebám a množství komunikačních výstupů organizace. Také původní logo již nevyhovuje současným požadavkům, a to zejména z důvodu nečitelnosti v menších formátech a hlavně v absenci jakéhokoliv návazného systému vizuální identity,“ vysvětlila ředitelka Broňa Winklerová.
Nový vizuální styl by měl podle organizace promlouvat současným komunikačním jazykem a akcentovat atributy, které jsou s městem stále silně spojené. Zároveň by měl nést potenciál, stát se v budoucnu identitou samotného města. Slovo plantáž pak splňuje požadovanou míru nadsázky a promyšlenosti a přenesení významu pěstování přesně vystihuje cíl organizace. „Od nové vizuální identity jsme očekávali, že bude především jasně identifikovatelná, jednoduchá, ale rovněž důvtipná a variabilní vzhledem ke všem dílčím složkám, které naše organizace zaštiťuje,“ dodala Broňa Winklerová.
„Symbolem a leitmotivem celého vizuálního stylu je stonek, který je mostem mezi ´bahnitou´ krajinou a voňavým barevným květem růže,“ představili svůj koncept Barbora Micajová a Jakub Vaněk z Jakub Vaněk Studio, které je autorem nového vizuálu.
Diskuse k článku