E.ON znovu kontaktuje zákazníky, kteří zůstávají v režimu DPI. Na co upozorňuje?

„Zaměstnanci E.ONu osobně v těchto dnech také navštěvují adresy jednotlivých odběrných míst, kde nikdo nereaguje na výzvy a snaží se vysvětlit zákazníkům jejich situaci. Kde neuspějí a nepodaří se jim zastihnout zákazníka, pomáhají i zaměstnanci distribuční společnosti EG.D nebo zaměstnanci Úřadu práce,“ upřesnil tiskový mluvčí firmy Roman Šperňák.
Mezi zákazníky, kterým bude brzy končit režim DPI, eviduje E.ON část těch, která pravidelně platí zálohy, a z nějakého důvodu v režimu DPI stále zůstává. „Část zákazníků jednoduše situaci nevěnuje pozornost a neřeší ji. Lze předpokládat, že třeba ani neví, že musí do šesti měsíců uzavřít novou smlouvu. To je dle legislativy povinnost každého zákazníka, aby se po uplynutí šestiměsíční lhůty nedostal do neoprávněného odběru, který může skončit až odpojením energií. Pak je tu i skupina zákazníků, kteří nekomunikují anebo neplatí zálohy. Neplatí zálohy, odebírají tedy elektřinu a nadále zůstávají v režimu DPI,“ přiblížil Roman Šperňák.
„Od začátku zákazníkům říkáme, že je důležité přejít co nejdříve z režimu DPI ke standardnímu dodavateli elektrické energie, na standardní produkt, protože je to pro ně výhodnější. Od začátku jsme také napnuli všechny síly a využili všechny dostupné prostředky pro to, abychom lidem z režimu DPI pomohli odejít. I v této době znovu osobně obcházíme a snažíme se kontaktovat všechny zákazníky, kterým režim DPI v polovině dubna skončí,“ vysvětlili Jan Zápotočný, místopředseda představenstva E.ON Energie.
Diskuse k článku