Fanoušci Motoru vypili při zápasech v Budvar aréně 140 tisíc piv a snědli 24 800 klobás
Ohledně značky piva kvitují fandové s povděkem, že mohou vstřelené góly a následná vítězství klubu z pod Černé věže zapít oblíbeným Budvarem. V aréně se pěnivý mok ze stejnojmenného pivovaru začal točit opět loni na podzim. „Návrat Budvaru na hokej jednoznačně vítám. Jaké jiné pivo by se mělo v Budvar aréně točit? Navíc Radegast mi moc nejede,“ uvedl Roman Benda z Českých Budějovic. „Když je dobrá nálada, zvládnu tak pět až šest kousků. A klobása do mě taky občas nějaká padne,“ dodal.
Fanynka Hana Lebedová, rovněž z Českých Budějovic, toho klobásám moc nedá. Bez piva si ale zápas neumí představit. „Slyšela jsem, že je dobrá, ale nemusím. S pivem je to jiná. Někdy vypiju tři, někdy pět,“ sdělila.
Kromě piva, si naopak také klobásu rád dá například i Jakub Sova z Prahy. „Motoru fandím na dálku a sem se na něj dostanu málokdy. O to víc si to užívám a Budvar i klobásku si vždy řádně vychutnám,“ řekl českobudějovický rodák.
Na jedno utkání to je 4,5 tisíce piv a 800 klobás
Motor odehrál doma, včetně předkola play-off s Karlovými Vary a čtvrtfinále s Třincem, celkem 31 zápasů. V základní části byla přitom průměrná návštěva 6 132 diváků. S Vary v předkole to bylo o něco slabší, ale s Třincem ve čtvrtfinále bylo třikrát vyprodáno. „Když si to všechno spočítáte, vyjde vám průměrná spotřeba 4,5 tisíce piv na zápas. To jenom svědčí o tom, že naše pivo fandům opravdu chutná,“ podotkla Povišerová s tím, že Budvar se loni na podzim vrátil do své domovské arény po třech letech. Před tím se tu, poté co Motor postoupil do extraligy, kvůli marketingové smlouvě mezi Tipsport extraligou a BPA točil Radegast.
Počet prodaných klobás ve statistice za pivem trochu pokulhává. Je to ale samozřejmě způsobené tím, že jen málokdo si dá za zápas více než jednu. Na rozdíl od piva. „I tak jich tu ale lidi zbaštili průměrně 800 za utkání,“ uzavřel Ašenbryl.

Diskuse k článku