Jižní Čechy TEĎ - nejrychlejší zprávy z regionů
 
 
 

Kdy a kam

  • Country bál s kapelou Malečtí Sobolci

    sobota 20.4 19:00 - Chvalšovice, hostinec U Cháti

  • Velikonoční Labyrint

    sobota 20.4 20:00 - Čestice, Lidový dům

Zobrazit všechny události
 

Krajská konference ČSSD: Ohlasy na projevy Jiřího Zimoly a Ondřeje Veselého

Jan Hamáček

Jan Hamáček

TÁBOR - Na krajské konferenci ČSSD v Táboře se před polednem představili delegátům dva kandidáti na předsedu krajské organizace - stávající předseda Jiří Zimola a jeho vyzyvatel, poslanec Ondřej Veselý. Třetí kandidát, jindřichohradecký starosta Stanislav Mrvka, odstoupil. Nyní se schyluje k volbě, zachytili jsme první reakce na projevy obou kandidátů.

 

Předseda ČSSD Jan Hamáček řekl: "Každý ten projev byl postavený jinak. Stručně bych to shrnul tak, že Ondřej Veselý mluvil o budoucnosti, Jiří Zimola o minulosti." Předseda Hamáček dále poznamenal, že diskusi delegátů čekal bouřlivější. Hodně se podle něj týkala vnitrostranických věcí, které považuje za vnitřní věc strany a přes média je komentovat nechtěl. "Mám z diskuse ale dobrý pocit, že všem jde o to, aby se strana zvedla," řekl Hamáček, který dnes musel volit mezi Táborem a Karlovými Vary, kde se tamní krajská konference také koná. Popřel ale, že by na jihu Čech čekal větší drama. "V Karlových Varech jsem byl minule, tak teď jsem tady," objasnil.

Jan Mládek, bývalý poslanec a ministr průmyslu projevy obou kandidátů komentoval: "Aspoň to nebyla nuda jako na minulých konferencích. Zimola se představil jako pravověrný Jihočech, který bude hájit zájmy kraje proti konspirující Praze. Veselý se tvářil konstruktivně s tím, že by zájmy Jihočechů v Praze odkomunikoval lépe. I já si myslím, že komunikaci s vládou, jejíž jsme součástí, kraj potřebuje. To má i své výhody. Osobně si myslím, že ale Zimola stejně vyhraje. Mne osobně mrzí, že odstoupil Stanislav Mrvka."

Stanislav Mrvka v předsálí neztrácel humor: "Kluci mají dva pokusy a pak je porazím oba." A dodal, že odstoupil, protože byli s Jiřím Zimolou dvěma kandidáty za stejný okres a hlavně nechtěl hlasy rozmělňovat.

 

Diskuse k článku - 34 příspěvků
 

Kam dál?

Další zprávy z regionu

 
 

Diskuse ke článku

Zbývá znaků: 1200
 
  • patrik 

    Reagovat

     

    30 let po sametu, a někteří neschopní se budou pořád vymlouvat na komunisty. Přitom někteří politici jsou horší než ti předlistopadoví.

    Vloženo 27.1.2019 18:47:54

    • anonymní čtenář 

      Reagovat

       

      Totalita se většinou nevrací ve svých dřívějších podobách. Dnes má přívětivější tvář. Premiér Babiš se nedávno vrátil z Izraele. Co bylo pro nás dohodnuto?Kibuc v Izraeli hospodaří formou kolektivního vlastnictví. Z výsledků hospodaření jsou zajišťovány základní potřeby členů kibucu. Zdá se, že Izrael je pro léčbu konopím země zaslíbená. Výzkum léčebného potenciálu zde kráčí kupředu mílovými kroky, začínají přidávat látky obsažené v konopí do mléka, aby jej zpřístupnila opravdu každému.

      Vloženo 28.2.2019 15:47:12

  • Marie 

    Reagovat

     

    Někteří tu působíte, že máte hlavně obavy, aby se socdem nezvedla z popela a někdo nezačal pojmenovávat pravými jmény ten svrab a neštovice tady. Ne, že by se lidi neměli dobře, ale jen někteří. A o to jde. Vracíme se přesně do dob, kdy nezáleží na tom, jestli je někdo šikovný, důležité je narodit se do zlatýho hnízda, mezi tu pravou elitu, mít protekci, známosti a peníze. Pak jde všechno.

    Vloženo 27.1.2019 10:30:32

    • Karel 

      Reagovat

       

      No a přesně tuhletu situaci, co popisujete, způsobují právě ti socialisti (napříč celým pol. spektrem) svým jednáním a zákony. To jste tak slepá, nebo přímou členkou té sebranky, že to nevidíte?
      Jako ve Venezuele. Nemají tam co žrát, ale hlavně, že mají socialismus :-)

      Vloženo 27.1.2019 14:11:01

      • anonymní čtenář 

        Reagovat

         

        Doufám, že si nemyslíte, že JEN socialismus tam způsobil to, že lidi nemají co žrát.

        Vloženo 27.1.2019 14:47:27

  • franta 

    Reagovat

     

    Máte všichni kydy k ničemu!!!

    Vloženo 27.1.2019 09:09:21

    • Karel 

      Reagovat

       

      Zato ten tvůj příspěvek je klenot…

      Vloženo 27.1.2019 10:37:03

  • anonymní čtenář 

    Reagovat

     

    Kdy bude dálnice na Rakouské hranice? Oni ty hrozní, neonacistiličtí Rakušané už tam několik let jsou. A kdy budu moci odletět z toho letiště u Plané třeba do Prahy?

    Vloženo 27.1.2019 04:25:58

    • všechno bude 

      Reagovat

       

      Jen co Jirka doničí a doprivatizuje veřejnou dopravu kraje. Pak budou mít pozlacené lkcs i s d3. A Jirkovi pochopí chatičky, jak víno ;-)

      Vloženo 27.1.2019 14:33:39

  • pertlíček 

    Reagovat

     

    Minulost anii budoucnost levice kreativním lidem nic dobrého nepřinesla ani nepřinese. Levičáctví, to je jednoduchost, lenošení, příživnictví naivismus a průměrnost. Mnoho z nás mělo tu smůlu, že většinu svého života (70 let) prožila pod kuratelou těchto mamlasů.

    Vloženo 26.1.2019 15:16:09

    • Jan 

      Reagovat

       

      Ale jdi ty přisluhovači alkáče z TOPky a divokých privatizátorů a podnikavců z ODS. Před volbami jsem z úst ODS slyšel zjednodušme to. Tzn. naši vyvolení a podržtašky neplaťte daně. To je ta správná jednoduchost pro demokracii, kterou jsme tu už jednou zažili po r. 1989 tj. rozkráct. Viď dědulo. Je mi tě líto z Tvého primitivního vidění světa.

      Vloženo 26.1.2019 16:22:53

      • jinan 

        Reagovat

         

        přesně Jane,plnně souhlasím,lépe bych to nevyjádřil !!!

        Vloženo 26.1.2019 20:04:12

      • Karel 

        Reagovat

         

        Jane, jsi úplně mimo. Měl by jsi někdy vyrazit do světa, aby jsi zjistil, že je to přesně naopak. Vyspělému světu se naopak velmi vzdalujeme. Díky všem těm soudruhům premiérům co se po roce 1997 dostali k moci: Zeman, Špidla, Gross, Paroubek, Babiš a podobně. Socialistická sebranka, kam se podíváš. Návrat do ČR ze zahraničí je vždy krok o 50 let zpět. V cenách, v kvalitě, ve službách, v infrastruktuře, v přístupu k zákazníkovi, ve výplatách (tedy kromě státního sektoru)... Jediné v čem vynikáme je buranství, závist, kvantita nad kvalitou (potraviny), naprostá neochota převzít nad sebe samotným nějakou zodpovědnost. Bolševickej póvl, nic jiného...

        Vloženo 26.1.2019 20:30:56

        • anonymní čtenář 

          Reagovat

           

          To není bolševickým póvlem. V kolonii, do které nás zatáhli lidi jmenovaní Janem, to nemůže být nikdy jiné. Vzpomeňte na porevoluční představy, kdy "doženeme" Německo, nebo Rakousko? Slyšíte tyto otázky dnes? Neslyšíte. Nedoženeme je v tomto nastaveném systému už NIKDY! Ani členství v EU toto nespraví. Kdyby byl z jejich strany zájem, už jsme mohli být za ty leta opravdu v té společné Evropě založené na rovnoprávném postavení ve všem. Pro Západ jsme zkrátka pořád póvl a levná pracovní síla tvořící výrobky s minimální přidanou hodnotou v podstatě za almužnu. Smetanu slíznou jiní. Do očí vám to samozřejmě neřeknou. To je ta společná Evropa? Pěkně děkuju. Zahraniční majitelé by byli sami proti sobě, aby se toto pokoušeli nějakým způsobem změnit. Naprosto výhodné. A o to zde od začátku šlo.
          Proto se vzdalujeme vyspělému světu.

          Vloženo 26.1.2019 22:03:06

          • Karel 

            Reagovat

             

            Jaké porevoluční představy? Moje rozhodně ne a mnoha realisticky uvažovaných lidí také ne. Konkrétně o tom mluvil „ekonom“ Komárek starší, totalitní pomatenej komouš, který byl odtržen od reality. To byly jen porevoluční kecy a pokud tomu někdo tehdy věřil, tak je schopen a ochoten uvěřit dalším socialistickým blábolům dnes.
            A póvl pro Západ? Byl jste někdy zaměstnán na menším městě ve fabrice s čistě českým majitelem? Netvrdím, že by to nemohlo být lepší, ale zatím je to tak, že zahraniční západní vlastník rozhodně znamená lepší pracovní prostředí, včetně mezd.
            A jaká „Smetana“? Vy byste investoval do rozvojové země své peníze bez zisku? To bych Vás rád viděl a včetně toho, jak by Vám to nadšení z té charity dlouho vydrželo.

            Vloženo 27.1.2019 00:17:01

            • jana 

              Reagovat

               

              V naší zemi je mnoho slušných, chytrých a pracovitých lidí. Politici na západě si ale dobře uvědomují, že bychom byli pro řadu zemí konkurencí. Proto se snaží z naší země udělat kolonii plnou montoven, ve kterých se využívá levná pracovní síla. A do toho často nesmyslné zasahování EU, plné regulace, směrnic a dotací. A když se nám něco nelíbí, chceme si udržet svobodu a hrdost, tak nás poženou k Evropskému soudu. Jo, to je realita.

              Vloženo 27.1.2019 06:54:57

              • Karel 

                Reagovat

                 

                A kde ty slušní, pracovití a chytří lidé jsou? U voleb v určitě ne a tím pádem v politické reprezentaci už vůbec ne. Neříkám že, EU je ideální. Ale více slouží našim soudruhům jako strašák pro lidi, jako Vy. O montovnách jsem psal v příspěvku níže. Buďte za ně v naší zemi ráda...

                Vloženo 27.1.2019 10:59:16

                • jana 

                  Reagovat

                   

                  Nevadí Vám montovny, regulace, směrnice, nařízení, okrajování svobod. Já vím, máme plné supermarkety, a hlavně ty banány.

                  Vloženo 27.1.2019 11:27:17

                  • anonymní čtenář 

                    Reagovat

                     

                    Člověk by překousl ty směrnice, nařízení EU atd., kdyby viděl, že to někam jde. Jde to akorát tak proti lidem na nejnižších šprclích. Žádné vize, maximálně tak společná Evropa výhodná opět jen pro někoho, pro Čechy určitě ne a pro tzv. obyčejné lidi už vůbec ne. To by to zde teď muselo po patnácti letech členství v EU vypadat úplně jinak. Evropská armáda? To je velmi dobrý tah. Až se holota začne bouřit, nebude muset stát se zbraní soused proti sousedovi. O tzv. dotacích z EU se nemá cenu se vůbec zmiňovat. Všechny tyto peníze vrátí ČR jednou do rozpočtu EU i s úroky. Už teď tam odvádíme cca 40 miliard ročně. Za tyto peníze by se zde asi nic nevybudovalo...

                    Vloženo 27.1.2019 13:17:19

                  • Karel 

                    Reagovat

                     

                    Naopak, velmi mi vadí směrnice, regulace atd. Ale asi neumíte číst, odkazoval jsem vás na můj příspěvek níže. Supermarketům se snažíme vyhýbat a radši podporujeme menší obchody (jako rodina). Nicméně, je to svoboda volby, a zdali je v okolí pět nebo deset supermarketů, je mi úplně jedno. Jak souvisí montovny s nesvobodou a okrajováním svobod netuším, to my vysvětlete.

                    Vloženo 27.1.2019 13:18:55

                    • anonymní čtenář 

                      Reagovat

                       

                      Netušíte více věcí, ale to je jedno. Zkuste se zamyslet na tím co děláte špatně a nevymlouvejte se

                      Vloženo 29.1.2019 06:12:51

          • Karel 

            Reagovat

             

            Vyspělému světu se vzdalujeme proto, že: máme silně orientovaný socialistický (v jistých aspektech až komunistický) stát, vysoké daně, vysoké odvody, neúměrný počet státních úředníků včetně jejich výhod, téměř 60% státního rozpočtu tvoří mantadortní výdaje, málo investujeme, infrastruktura je na úrovni minulého století, nepodpora domácích malých podniků a služeb – z toho vyplývá jejich nedostatek. Pak čekáme na ty „montovny“ a jsme za ně nakonec rádi. Tisk inflačních peněz aby bylo na ty socialistické sliby. Výsledek je vysoký růst cen u zboží, které má nějakou hodnotu (nemovitosti). A bude hůř. A mnoho dalšího….

            Vloženo 27.1.2019 00:20:52

            • anonymní čtenář 

              Reagovat

               

              Přetrvává atmosféra pomstychtivosti a ješitnosti mezi soudy, advokáty, státními zástupci a poškozenými. Bývalá ministryně spravedlnosti a bývalá nejvyšší státní zástupkyně Marie Benešová byla potrestána za svůj názor, vyslovený na adresu justiční mafie, advokát Zdeněk Altner, přestože měl právnické vzdělání, se spravedlnosti u nás do své smrti nedočkal. Musíme pojmenovat zločiny, které se skrývají a tutlají, zločiny, do nichž jsou zapleteni dnes ještě dobře prosperující mocní, politici i jejich pohrobci.

              Vloženo 28.2.2019 15:37:54

        • Jan 

          Reagovat

           

          Karle jsem v zahraničí docela dost, především v Německu a vím co se tam od války z totální devastace povedlo vybudovat a co se tam buduje např. za pomoci dotací a z výběru daní v současnosti. Jelikože se kolem dotací pohybuji, tak vidím a porovnávám co se buduje a kdo je dostává či nedostává u nás. A to tu zavedla tzv. pravice tj. pro kamarádíčky vše a skutečně potřebným nic. Je porovnej sociální systém tam a u nás. Tak kde je chyba? 100% ne jen v té levici a Tebou jmenovaných. Např. důchodovej systém se tu rozkradl a rozpadl za páně Klause a Kalouska.

          Vloženo 27.1.2019 10:26:25

          • Karel 

            Reagovat

             

            Klaus a Kalousek – to je už náboženství. Jak důchodový systém rozkradli?? Prosím konkrétně..

            Vloženo 27.1.2019 10:51:09

            • Jan 

              Reagovat

               

              Ty milardy které zdědili v duchodovém systému po komouších a které Václav s Kočárníkem rozpustili do státního rozpočtu, tak aby byli přebytkové v letech 1993 - 1995. No a Kradousek dílo dokonal zavedením privátních pilířů, kde se ztatili peníze vkladatelů, které mohli být v pilíři prvním tj. na státní důchody.

              Vloženo 27.1.2019 11:17:49

              • Karel 

                Reagovat

                 

                Já tušil, že s podobným nesmyslem vylezete. To je jen folklór, s kterým socialističtí gauneři vyhrávají volby. Po komunistech zbyl jen svrab a neštovice, žádné miliardy na důchodovém účtu. Kde by se asi vzaly, když odvody byly v té době pár stokorun? A Kalousek? Vy byste si ho museli vymyslet, kdyby neexistoval. Socialisti druhý pilíř zrušili (bohužel) dříve, než se vůbec rozeběhl. Přesně Vaše vidění světa - to přeci nejde, aby si lidé sami o sobě rozhodovali sami – od toho mají přeci Vás, socialistické pomatence, kteří vědí nejlépe, co je pro nás dobré a co ne...

                Vloženo 27.1.2019 14:00:28

                • anonymní čtenář 

                  Reagovat

                   

                  Karle, Karle. Ideová pevnost skvělá - tedy alespoň rádoby, znalosti ovšem nula. Nebudu s vámi polemizovat co a po kom zbylo. To nemá smysl. Vy by jste rád patřil k pravici - ovšem to by vám to muselo jinak pálit a nesměl by jste si odporovat v každé větě - takže polemika je zcela zbytečná. Malý příklad. Když píšete, že by si lidé měli o sobě rozhodovat sami - souhlas. Ale vámi zvolený příklad druhý pilíř - ten nebyl o svobodném rozhodnutí každého. Ten, ten váš milovaný Míra NAŘÍDIL jako povinný. A jsem opravdu přesbědčen, že pokud by se v tomto státě povolilo referendum - to pro vás znamená svobodné rozhodnutí každého - o vystoupení z EU nebo NATO, dopadlo by to zcela jinak, než se nás snaží přesvědčit TOP, ODS, a další a další pseudo pravicové strany. Chce to méně papouškovat ideologická hesla ze stranických konferencí a více zapojit šedou kůru mozkovou. Ale tady už si nejsem zcela jist, že víte o čem mluvím. Tak pro vás jen mozek. A jen na závěr. Určitě nejsem pro bezmezné přerozdělování. Ale pokud svobodné rozhodování - tak ve všem.

                  Vloženo 27.1.2019 14:29:48

                  • Jarda 

                    Reagovat

                     

                    Škoda, že je to anonymní, ale souhlasím. Jestli nám tu nepovolí obecné referendum, tak nás pořád drží politici jako rukojmí svých nápadů. Vždyť můžou před každým referendem projevit svoje přesvědčovací schopnosti a lidi přesvědčit, aby hlasovali podle nich. Anebo taky nebudou, ale pak se s tím musí smířit a ne demonstrovat, že se volby nepovedly.

                    Vloženo 27.1.2019 14:45:22

                  • Karel 

                    Reagovat

                     

                    I ty lháři jeden. Ty tak můžeš psát o rozumu. Druhý pilíř byl dobrovolný systém.

                    Vloženo 27.1.2019 16:56:13

                • Jan 

                  Reagovat

                   

                  Karle, ty jsi případ pro Chocholouška. Na nastuduj si vyvoje rozpočtů a pak mudruj. On to i sám Václav veliký přiznal a Havel s tím bytostně nesouhlasil. Ano, odvody byly malé a to samé výdaje, tudíž ty miliardy opravdu zbyly. Holt asi největší socialismus bude Německo, když se tam stát dokáže a své seniory postarat. Jsi k smíchu, já socialista nejsem a nikdy jsem je ani KSČM nevolil. Ale bezmezně obhajovat zloděje napravo také nebudu. Chce to vzít rozum do hrsti Kájo.

                  Vloženo 27.1.2019 16:21:18

                  • Karel 

                    Reagovat

                     

                    Jedinej případ pro Chocholouška jsi tady ty a navíc neumíš počítat ani do dvou. Jak si myslíš, že ty "miliardy" by ti dlouho vystačily na vyplácení důchodů? ROČNĚ se vyplatí na důchody (velmi zhruba) asi 400 miliard. Zbytek tvého příspěvku je kaše pro pionýry.

                    Vloženo 27.1.2019 17:15:08

                    • Jan 

                      Reagovat

                       

                      No, přesně tak. Pokud jednu miliardu ukradnu, tak nemohu mít dvě. Proč to tedy rozpustili do rozpočtů. Řekni k tomu něco. V civilizovaném světě se na důchodovej systém nesahá, ale přidává se do něj.

                      Vloženo 27.1.2019 19:44:54

                      • Karel 

                        Reagovat

                         

                        Pokud je důchodový systém ČR v deficitu, je financován i z jiných státních zdrojů.
                        Na stránkách ministerstva financí je spousta informací, včetně přehledných grafů. Předchozí příspěvek mi byl smazán, uvedl jsem adresu stránky :-(

                        Vloženo 27.1.2019 23:29:43

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace