Zahradnictví Střítež získalo prestižní ocenění Spokojený zákazník
STŘÍTEŽ – Zahradnictví Střítež letos slaví významný úspěch. Získalo ocenění Spokojený zákazník Jihočeského kraje, které uděluje Sdružení českých spotřebitelů jako uznání za poctivou práci, kvalitní služby a výjimečný přístup k zákazníkům.
Zahradnictví Střítež obdrželo ocenění před začátkem adventu a mezi zaměstnanci i návštěvníky panuje velká radost. „Byl jsem z toho celý pryč. Pospíchal jsem pro to ocenění i o berlích, které jsem zrovna měl. Radost je to velká, když vás někdo ocení. Fakt jsem měl velkou radost. Je vidět, že to, co děláme, má smysl,“ svěřil se Václav Boška ze Zahradnictví Střítež. Jeho stručné přání zákazníkům je výmluvné: „Máme vás rádi a děkujeme za všechno.“
Ocenění podle zaměstnanců potvrzuje i dlouhodobou důvěru zákazníků. „Lidé už sem jezdí rádi několik let. Jsme pořád rodinná firma, děláme to opravdu s láskou a k zákazníkům přistupujeme tak nějak lidsky,“ říká Hana Bošková. Dodává i osobní přání: „Hlavně zdravíčko, to je vzácné. A ať se mají lidi rádi a nejsou na sebe zlí. A ještě to naše obvyklé přání: ať to zákazníkům kvete příští rok tak jako letos.“
Zahradnictví si dlouhodobě zakládá i na spolupráci s komunitou. Druhým rokem pokračuje partnerství s Dětským domovem ve Volyni, jehož děti se pravidelně zapojují do akcí zahradnictví. „Loni jsme se domluvili s ředitelkou domova Terezou Mačurovou-Mojdlovou poprvé. Také v letošním roce vystoupili na vítání adventu,“ připomíná Václav Boška.
Ocenění Spokojený zákazník je tak pro Zahradnictví Střítež nejen oficiálním potvrzením kvalitní práce, ale i motivací pokračovat v tradici osobního a poctivého přístupu, který si zákazníci tolik cení.
Jitka Pavlíková

Diskuse k článku