Na veletrhu Holiday World se představilo nové téma – Jižní Čechy opravdová láska






S turistickou nabídkou jižních Čech a mnoha podobami značky „opravdová láska“ se mohou návštěvníci letňanského veletržního areálu blíže seznámit v expozici 2A08.
„Jihočeši přivezli na veletrh opět bohatou nabídku jihočeských památek, kultury, jihočeské gastronomie a na bezpočet tipů na rodinnou a aktivní dovolenou. Na své si přijdou i vyznavači myslivosti či rybaření. Pro návštěvníky je ovšem připraveno i několik novinek. Například opravdový camping and glamping a opravdová historická města. Nabídku rozšiřují také pobyty na jihočeském venkově a nezapomínáme ani na pohybově znevýhodněné návštěvníky, pro něž máme připraveny zajímavé tipy na výlety po jižních Čechách,“ uvedla manažerka marketingu Jihočeské centrály cestovního ruchu Jana Píchová.
Celá jihočeská expozice, zdobená tematickými piktogramy, jejichž sjednocujícím prvkem je srdce, se nese v duchu opravdové lásky. Vedle JCCR zde region prezentuje také odbor kultury a památkové péče jihočeského krajského úřadu, Evropský region Dunaj Vltava (ERDV), Nadace jihočeské cyklostezky a vybrané destinační oblasti jižních Čech: Budějovicko, Toulava, Česká Kanada, Prácheňsko a Novohradsko-Doudlebsko. Součástí programu byla v pátek 14. února Valentýnská soutěž o víkendový pobyt pro dva v jižních Čechách.
Značka Jižní Čechy opravdová láska nyní tedy střídá mimořádně úspěšný titul Jižní Čechy pohodové, s nímž Jihočeská centrála cestovního ruchu sklízela významná odborná ocenění. Například loňskou Velkou cenu cestovního ruchu v kategorii Nejlepší jednotná kampaň.
„Naše hlavní marketingové téma se letos zaměří na vlídnou povahu Jihočechů a opravdovost destinace bez umělých přikrášlení. Realitu, která i když se může zdát nekomfortní, patří k jihočeskému koloritu a svou jedinečností se stává oblíbenou. Zaměřujeme na reálný prožitek bez spoilerů, na upřímnost a vřelost,“ zdůraznil ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
Diskuse k článku